tisdag 30 juni 2009

the king of glastonbury ... snaaaart !

jappjapp, desto mer taggad nu må jag lova. skyller tidigare inlägg på dålig dag! hahah
jag är faktiskt redigt taggad nu och nu är det min tur att snart åka.
Erfaren är jag också, det är inte som förr längre, haha
festivalen man var den enda med för lite alkohol bland 25000 fyllon, den du allvarligt frös röven av dig när du skulle lägga dig för man inte har med något varmt eftersom "juli är ju en sån varm månad", eller den när du var tvungen att tigga mat av någon sympatisk försäljare för att då hade tappat din plånbok när du däckade i en folkskara bland 15000 pers, eller kanske den när du inte hade med någon balja till ölen, så du drack kokande öl hela veckan.
hahahahha it all comes right back to mej som dom säger !
Jag är så jävla taggad nu, på att bara gå runt på en camping och INTE bete mig som folk !
Är en festivalmänniska i grund och botten och kommer alltid att vara.

Vi syns på söndag, då jag är sletnare än ett ryskt luder och har massvis med berättelser som troligtvis aaaaaldrig kommer nå barnbarnens öron i varje fall! Om jag känner mitt camp rätt det vill säga.

ha det bäst, för det vet jag att jag kommer ha :)

2 kommentarer:

  1. fan va underbart! ring mig och sprid festivalglädje!

    SvaraRadera
  2. det ska jag minsann göra julia! :D
    ringer nog på mando och när jag är på campingen om du har otur! ;D haha

    SvaraRadera