söndag 28 juni 2009

fyllebloggar

Goddag, idag är jag riktigt full.
Jag har varit hos emil först där adam snäll som han faktiskt bjöd på massor utav vin, där vi senare drog till örmäsrwesaurangen där jag blev väldigt full, vilket var jättekul till viss del. Har aldrig riktigt druckit med tillräckligt förståndiga människor efter denna kvällen. Pratade med massvis av folk som var jättetrevliga och allt, men vad som förstörde kvällen var att folk slarvade bort mitt bankomatkort, och jag som inte beställt festivalbiljett till någon festival hittills i sommar blev ju såklart totalförkrossad. Hoppas det löser sig ändå för det lovade dom, plus att jag är så otroligt festivalsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag ska nog avsluta skriva nu tror jag, snurrar i hela skallen. sådär när man är väldigt full vet ni ...

ps. jag tycker om att du ringde, du är en ypperligt bra människa ska du veta.
hoppas vi träffas snart igen också.... ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar