tisdag 9 juni 2009

sommar

det är oundvikligt nu, det går inte att inte nämna det nu liksom. Jag är väl den som inte direkt gillar att vara mainstream men nu tamigfan ska jag blogga om sommaren!

När jag tänker på sommar så tänker jag på att gå klockan fyra på natten gå ut och gå i t-shirt och badbyxor utan att ha några beskymmer om när man ska lägga sig och så vidare.
Dessa sena promenader har jag och mina vänner alltid gjort, det slutar med att vi går ner till örnäs och badar, liksom mitt i natten, vattnet är underbart och allt är så jävla overkligt dom stunderna.
just nu är det overkliga att vårat sommarlov börjar om 3 dagar, att vi kommer kunna uppleva det här inom en snar framtid, det känns så otroligt bra.

Just dessa sekunder när jag skriver detta känns så bra, då glömmer jag allt annat, och fokuserar på det jag skriver, och att skriva om sommar känns som det kan ha samma effekt som droger, man man bra, men när det är över så är det tillbaka till att plugga det sista, vilket jag inte alls är sugen på. Vill verkligen inte slita mig härifrån nu.

Men jag måste, nu börjar jag plugga.
nu tog min drog slut
Puss&Adjö kära ni!

2 kommentarer:

  1. ååh, vilken otroligt skön känsla jag fick.. bada mitt i natten :D mmm. men som sagt, först plugg :/ men snaaart, sommarlov!

    SvaraRadera
  2. det är helt underbart det ju! :D
    först plugg, sitter med det sista nu jag! :D
    TYDJE DÅ VICKY? :D haha

    SvaraRadera