söndag 5 juli 2009

arvejka

Goddag!
Tillbaka från arvikafestivalen nu dåe.
tror jag fortfarande är lite full såhär elva på morgonen på en söndag, haha
Tänkte i varje fall säga att jag lever, efter fem dagars fylla och massvis av trattning och helt otroligt nära en fylletatuering. Men som vanligt så finns det för mycket att prata om än det finns att skriva om, som alltid efter en festival.
Dock så var ganska många saker pissiga detta året, liksom detta var tyvärr inte ens i närheten av min bästa festival, mest pågrund av att det var så lite underbara popare där detta året, mycket mer synthare än vad jag trodde, dum som jag är. Sen totalhatar jag typ alla värmlänningar också, dom är så jävla värdelösa människor ! Jag är absolut inte rasist och så men ... det är något som dör inuti mej när jag ser en kille med otroligt fult hår som luktar svett och har någon volvotröja på sig, alltså en värmlänning.
Men jag fick se röyksopp vilket jag är så jävla glad för, och mando diao :D vilket gjorde nästan all möda värt, sen finns det ju massvis i ens eget camp som händer som är minnen för livet alltid.

Mitt intryck från denna festivalen är så jävla splittrat är väl vad jag ska säga, jag är nöjd fast ändå inte, jag ångrar inte att jag åkte dit men jag ångrar att jag aldrig kom till p&l, and that's about it :)

ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar