lördag 13 juni 2009

I'm not gooooooing to schooool

oj vad bra det har börjat ändå detta sommarlovet. Jag hoppas innerligt att det håller i sig!

Igår var min favoritkväll ute nästan någonsin, inget väder kan förstöra en sån jävla bra kväll jag hade.
Allt hände, jag dansade, jag var sjövild, men ändå sådär underbart full, och vad mer ska man förvänta sig? Alla var taggade, snackade med massa glada studenter, träffade julia, vi cruisade, men hann bara till pd. Jag får visa åmåls riktiga highlights någon annan gång. haha
När jag kom tillbaka så stekte jag utanför för jag träffade massa annat roligt folk och sedan blev det ceylan en kortkort stund innan jag gick hem, för att kolla på hockey. som jag somnade till, haha

Om sommaren är hälften av vad kvällen igår bjöd på, fast med dubbelt så bra väder, så är jag, erik andersson, världens lyckligaste man.

Ha det bra, från en otroligt GLAAAD erik

2 kommentarer:

  1. hihi fin crusing vi drog du erik!

    SvaraRadera
  2. haha, den var beeeeest! :D med min medsmitna redbull/vodka från hc också!

    SvaraRadera