måndag 15 juni 2009

follow the candlelights

Vad ska jag göra idag?
jag vet inte, äta glass och vara uppe hela kvällen och spela tv-spel kanske?
Vilken dag är det?
Måndag.
Vadå, har inte jag Naturkunskap B imorgon klockan 08:30?
Njaaaa, har sommarlov.
Hur känns det?
Lite för bra, alltså snäppet för bra för att vara sant.

Snart är det fotboll, u21-em börjar idag, och confederations cup började igår, så då var man fotbollstokig igen. På torsdag ska jag till och med ner till Göteborg och kolla på Spanien-England för att sedan dra ner till Helsingborg på fredag och kolla på Sverige-Italien. Känns väldigt gött att ha det i alla fall när P&L sket sig. Plus att jag ska till Arvika i juli vilket känns som hemma och i augusti hoppas jag på way out west.
Sommeren kommer bli underjävlabar tror jag.

häjpåräj

2 kommentarer:

  1. jag gillar ditt uttryck underjävlabar!
    hihi. kan du sluta skriva så kryptiskt förresten :(

    SvaraRadera
  2. julia, du är underjävlabar! =)
    kryptiskt? ;o

    SvaraRadera