tisdag 2 juni 2009

humor och humör.


Fy fan vad jag är bitter ibland, har lite av en tråkig period nu,
om någon som läser denna blogg någon gång ska börja tvåan,
så skjut er själva, det är inte värt det! nejdå förresten!

Grejen jag vill ha sagt med bilden ovan är att jag vill vara rolig nu.
jag vill få folk att skratta, som dom som gjorde denna bilden fick mig att göra!
Sådana tillfällen har jag ibland, och jag hade tänkt att leva på dom tillfällena i resten av mitt liv, alltså träffa människor genom att vara rolig. Men bitter-erik är inte rolig, han kan dra åt helvete han. så nu ska jag sluta klaga, sista klaginlägget någonsin.

Men tillbaka till bilden, fy fan vad rolig den är! hahah skrattar lika mycket varje gång.
erkänn att den är rolig?

ha det bra

2 kommentarer:

  1. är försommar depressions tid eller vad är detta? känns som det! =(

    SvaraRadera
  2. vet inte, brukar inte vara sånhär!
    illa för dig med? =( vi får fixa det här!

    SvaraRadera