måndag 29 juni 2009

vill(e) på festival !

Detta är min vecka, det är ju jag kör.
Jag, erik andersson, är en otrolig festivalmänniska, finns inget jag älskar mer än att vara på festival och bara köra benhårt!
Alla klagar på att det inte är tillräckligt bra band på arvika, men såhär är det, man hinner inte vara på en festival där man ska se 800 band. Campingen är hälften av grejen, och arvika har det gooooaste campingen i festivalsverige, truth !
kan vara att jag skriver såhär för att det osar avund för alla som har varit på peace&love, men det utesluter vi nu, vet att det kommer så jävla härligt folk till arvika så det är luuuuuugnt ! plus att vi är ett stort åmålscamp som kommer ha lika roligt som alla jävlar i borlänge!

Fan vad tragiskt det är att vara lika avundsjuk som jag är nu ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar