tisdag 9 juni 2009

nu behöver jag bara all tur i världen, tack.

Idag har jag längtat till Tydje SP3 Kickoffen som ett as!
Hoppas bålen och allt blir av, så jävla highschoooool!
Har en känsla av att det bara kommer bli så jävla roligt,

och när JAG har sådana känslor så är det bara sant.

Idag har jag pluggat, och det har vart gött, för det var det här sista, så man bara satt och tänkte på att det kommer vara så jävla gött om en timma ungefär, för då är mitt nästa skolbekymmer om hur vi ska nolla små ettor, haha.

Fast jag har dock andra bekymmer än skolan, vill verkligen till p&l, och jag har ju nästan bränt mina broar till den festivalen. Idag har jag i alla fall fått mina pengar och nu kan jag beställa biljetter, men jag vill att det magiskt ska finnas biljetter till peace & love nu, för det är dit jag vill. Men det finns det ju så klart inte.

såhär ska man inte dagen innan man slutat tvåan på gymnasiejäveln...

nu ska jag såhär sova, för jag har ju skola imorgon till skillnad från vissa andra.
godnatt

2 kommentarer:

  1. kul att man mpåste kolla upp vad du skriver nuförtiden erik ;D

    SvaraRadera