torsdag 30 juli 2009

om trollhättan, torsdag och annat onödigt.

Hej
idag har jag varit i trollhättan och handlat iday,
jag köpte bara massa coola saker och dom som kommer till hc imorgon får se min godhet!
När vi åkte hem ville jag till sunnanå, men blev aldrig så tyvärr, så istället åkte vi så kvickt vi kunde hem, och efter det ringde jag emil och vi lekte och planerade lite om morgondagen.
Ska hem till Vicky och fira henne på artonårs-dagen och sen till hc och kolla alla dansare. Kommer nog bli händelserikt, får bara intala mig att inte gå till min kära dator full, för jag är bäst på att göra bort mig här.

Nu har jag i varje fall problem att sova, det pirrar i min mage, jättevidrigt är det. Det är någonting min mage grubblar på tror jag ? eller ah, som gör så att min mage har fjärilar i sig.
jag har kommit på att jag måste drömma för att komma på vad jag vill ha, för när man drömmer så ser man det man vill, ibland i alla fall..utopia kallas det tror jag, på ett ungefär..

nu var jag inte alls rolig detta inlägget, känner mig kass som fan nu, gottgör det säkerligen med ett felstavat dumt jävla blogginlägg imorgon natt ... om jag känner erik andersson rätt, det vill säga.

1 kommentar:

  1. haha, okej då, du får ha ensamrätt på det yrket bara för att du är erik andersson :D åh TACK, ja det är jag faktiskt! ihi, japp de gör vi! kul ska det bli :D wiehooo

    SvaraRadera