måndag 6 juli 2009

8-bit och supernintendon

Idag ska jag vara ung igen, jag ska sitta och spela tv-spel i regnet och dricka dricka och bara vara som en liten nördunge. Seriöst så är det ju det bästa som finns, eller tycker jag då!
Vissa dagar så vill man bara inte göra någonting, idag är en sådan dag för mig. Då känner jag att man ska göra sånt som man alltid har älskat, vilket för mig, kanske nördigt nog, är tv-spel.
Hoppas på att mamma kommer upp och drar dom gamla citaten för mig, typ :
"inte något mer tv-spel idag, då kommer du få fyrkantiga ögon!"
vilket ju jag trodde benhårt på så klart.
Och varje gång jag spelade tv-spel för i tiden så var jag så klart som jag är på riktigt, en väldig tävlingsmänniska, klarar inte av att förlora, jag hatar det!
så har jag ju en bror som är ganska så likadan, men vi får inte möta varandra i tv-spel för mamma tvingade oss skriva på en lapp att vi inte fick göra det för att vi bråkade så mycket med varandra då, hon sa att vi inte skulle få några julklappar kommer jag ihåg, och då var det bara att skriva på, haha

smsa mig gärna, har ju nästan inget bättre för mig ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar