torsdag 9 juli 2009

törsdag

Okej nu är det bluesfestivalen, skitsam att det är torsdag, ikväll ska man bara ut !
Jag ska dock bara sitta hos en gammal kompis och ta det väldigt lugnt då men, sen kanske vi ska ut en sväng tror jag. Får nog ha en fridag imorgon från alkoholen, det ska vara en riktig söndag imorgon för min del är det meningen, men får se hur det går.

Annars händer inte så mycket i mitt liv, the Å.C. är inte så värst the O.C. ändå kanske.
Jag bara går runt och försöker återhämta mig efter festivalen, vilket var jävligt svårt, har typ sovit 14 timmar varje dag och bara gått runt och vart seg.

Ska försöka vara en såndär riktig bildmänniska idag tänkte jag, bara ta bilder varje sekund typ, och sen lägga upp här. Kommer bli niiiiice !

hadetgötthaj!

1 kommentar:

  1. fan va fiiiiint.
    så avslutade du med en riktigt åmålsfras.
    hgh-
    haregötthaaj

    SvaraRadera