lördag 1 augusti 2009

augustiplaner

Hej !
klockan är halv fem och jag kan inte sova.
men det drabbar ju aldrig den som kan förvalta tid väl !
Solen börjar sakna men säkert gå upp och jag vill bara plocka fram luftgeväret och skjuta ner den för det är när det är mörkt mina tankar är som flest.
Just nu är jag ganska tråkig i huvudet, jag funderar lite på vad jag ska göra resten av sommaren, det är ju i augusti det sker liksom, det är g4l3t mycket kvar att göra.
Jag har bestämt att jag ska ha en stoooooor fest, den måste hända, och det kommer att vara den bästa festen någonsin, det löööver jag.
Sen måste jag fiska mer, det är värdast någonsin !!
Kräftskiva är ett måste, det hör liksom till, även fast jag är erkänt dålig på att skala dom där odjuren, jag menar det är ju inte direkt bananer ..
jag måste till göteborg, hälsa på syster och hennes böyfriend innan han åker hem till portugal ett tag.
måste dra en dalslandsturné, stanna på alla ställen och bara göra någonting ... det vore faktiskt sjukt kul .... med öl i packningen såklart !

Men sen ska inte jag dricka mer, typ! för jag lovade sofia att jag skulle sluta om vi träffades, men det var ju bara för att jag var illa tvungen att träffa henne och det hade inte gått att träffa henne på något annat sätt, men nog om det nu . jag ska iaf inte svika henne helt utan ska vara luuugn, nog bäst för alla faktiskt.

ska vi testa sova igen? ja det gör vi !
gonatt

5 kommentarer:

  1. ååååh, fyfan va bra att du tänkt ha en stor fest för jag tyckte det var jävligt kul hos mig sist & det är typ alltid skitkul så man borde göra't oftare! den kommer bli grym & jag hopaps jag är bjuden då haha :D haregött!

    SvaraRadera
  2. jag instämmer med victoria
    big fest låter super ;)

    SvaraRadera
  3. vicky det var sjukt roligt hos dig, tack för en trevlig kväll ju! :D och självklart är du bjuden, du är till och med på VIP-listan !

    Julia visst gör det :D frågan är ju dock om du får komma ;) hihii

    SvaraRadera
  4. illa illa.
    jag får väl planka in då!

    SvaraRadera
  5. ja det är du grym på har man hört ;)
    nej, du är VIP förresten.

    SvaraRadera