fredag 24 juli 2009

svag utav trötthet

Hej!
Idag har jag varit med min kära bästa vän Sofia.
Det är en kvinna som förstår mig och lyssnar på allt mitt tjat oavsett hur oändligt det är, och jag älskar henne verkligen, stolt över att ha en sådan vän.
Dock så kan jag fortfarande inte riktigt sova som en människa, även fast jag tror att jag har kommit underfund med vad det är, vilket känns ... nervöst.
Känner mig lite illa nu även fast jag är totalt ovetande om vad som händer i framtiden, jag har bara dåliga vibbar, som jag onaturligt mycket hoppas är fel. Hoppas någon förstod vad jag menade, haha.
men i alla fall, om du läser detta, så vill jag bara ha dig här hos mig nu, du är den enda jag vet som är som mig, och jag tycker om dig .. mycket.

1 kommentar:

  1. jag tror jag förstod.. och jag hoppas också onaturligt mycket att de dåliga vibbarna är fel :)

    SvaraRadera