torsdag 23 juli 2009

sömn

klockan är tre nu, jag kan inte sova ... igen.
Varit såhär ett tag nu, jag ligger i min säng, försöker somna också plågar allt mig på samma gång, det är inte under dagen, utan det är precis när jag ska somna, då man bara hör sina egna andetag och bara tänker på allt.
Just den senaste tiden har inte det jag har tänkt varit något bra, som ni kanske förstår.
Just nu sitter jag vid min dator och försöker förstå vad det är jag vill ska ändras i mitt liv.
Just precis nu vill jag bara kunna somna.
Just nu känner jag att jag behöver någon, någon som mig.

Just nu går jag och försöker en gång till.

ha det bra!

4 kommentarer:

  1. eller hur, dom filmerna är grymma båda två :D åååååh, verkligen.. det gör ju ont i mig att tiden bara rullar iväg, men jag lovar att jag snart styr upp detta & bjur hit gänget igen för jag är också jävligt sugen på att förstöra fler soffor ;D haha (fast vi måste ju inte va här heller, spelar ingen roll men vi får styra upp detta nu!)

    SvaraRadera
  2. känner ingen detta du erik.
    usch gillar inte känslan alls

    SvaraRadera
  3. inte alls bra att du känner igen detta julio cruzan :(

    SvaraRadera
  4. jaa, precis! jag både tror & hoppas på att sommaren kommer tillbaka snart :D & då kan vi ju som sagt va på stranden & ha grilkvällar & massa sånt mysigt, så det ser jag fram emot! japp, du har så rätt ;) mm, klart vi hör av oss! haregött, vi seees

    SvaraRadera