söndag 26 juli 2009

en dum lördag och en rastlös söndag senare.

Hej, känner för att skrika, hur skriker man från ett tangentbord?..
känner för att äta någonting och lyssna på bra musik också !

Jag ska vara givande idag, något jag ska börja vara varje söndag i framtiden tror jag.
Jag ska göra en spotify-playlist, med 10 låtar, nu i början ska jag försöka skrapa ihop 10 artister också, men jag kan inte lova för mycket i framtiden.
Musiken jag ska lägga dit är helt beroende på hur jag mår och det är stor chans att det är uttjatat eller vad som helst, jag vill bara att ni kanske ska veta vad jag lyssnar på. Kan hända att jag blandar massa genrer, men kommer nog vara mest pop och electronica, för det är faktiskt det jag gillar mest .
Ni får absolut hata det om ni vill, men då behöver ni inte höra av er, gillar ni det dock, då vill jag ju höra det.
Hoppas ni lyssnar och gillar !

första playlisten döper vi tilll .....
jag ska aldrig dricka alkohol igen!

njuuut mina kära läsare.

2 kommentarer:

  1. åhåå, shit va smaaart & roligt :D bara skit att jag inte har spotify än, men ska fixat så ja kan lyssna på din playlist! kom även på att jag för längesen skulle göra en musiklista i min egen blogg ju, hade ja helt glömt bort så tack för att du fick mig att komma ihåg detta igen ;) förresten äru varmt välkommen hem till mig på torsdag på lite förfest innan vi drar till hc för jag fyller 18 dåååå :D

    SvaraRadera
  2. jaa, absoluuut! :D mm, vet.. måste fixa det, fort som fan ^^ neeesch, inte snodde du min idé inte men de är en rolig grej asså :) så bara roligt om fler gör det ju! aah, va kul att du tycker de :D jajjemän, då ses vi då! iih

    SvaraRadera