söndag 9 augusti 2009

fylle

hej.
att fylleblogga ?
vad är det bra för ?
jo för du är så jävla ärlig, jag menar, jag kanske inte är oärlig annars men när jag är ärlig så säger jag exakt vad ajg tycker, oavsett konsekvensen, och jag älskar att vara fylleerik. För han har gjort så otroligt bra greejer ibland
han har också gjort dumma grejer, men vet ni vad?
gud förlåter honom ...
nu sitter jag hemma hos mig, i mitt hus, på landet, och skriver, och lyssnar på glasvegas, och önskar att jag vore rik, plus snäppet nyktrare. Hur lekande vore inte livet?
fast jag ska inte klaga , jag är bäst i livet .....
även fast jag skulle vara bäst med några hundratusen till i fickan kanske.
Nej, säng, sova, bli nykter, äta frukost och försöka hitta en skatt med massa pengar i har jag kommit fram till att schemat är imorgon....
pussssssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar