söndag 30 augusti 2009

om sommaren och om att tappa gnistan !

först av allt, jag har tappat orken, skolan kom, jag blev lat, frustrerad och dum och därför har ni få läsare inte fått något att läsa, därför snor jag denadära listan av dig julio, bara för att jag kan ! tack :D

sommaren 09s slut närmar sig med stora steg.
gör den här listan om du inte vill ha en jävligt dålig höst 09.-
- hur många badturer gjorde du - typ femton, vädret tillät icke mer.
- vilken låt påminner dig om sommaren 09 - Won't be long - The Hives.
- vad var det bästa med sommaren 09 - Se De Hajvs, studentnatten.
- och vad var det sämsta - väderjävlet.
- blev du kär - nja, väldigt intresserad, träffade henne icke tillräckligt.
- vad önskar du att du kunde gjort mer - allt somrigt jag brukar göra, busa, bada, festa.
- vem umgicks du med mest - Antwon, Emil, Malkin.
- skadade du dig -nej, är som ny :D
- saknade du något/någon - ja, sofia, solhelvetet och att man inte kunde träffa den man ville.
- hur många kysste du - två.
- vart reste du - Arvika, Hultsfred, Dalsland tour '09 EXTREME, göteborg, tröllhättan, mellerud :D
- vem var den roligaste personen - Julia aka Julio Cruz aka JJ
- sommaren 09s snygging -freida pinto tror jag, läser du detta freida, så ring mig, jag är singel. hihihihih
- sista frågan, har sommaren 09 varit bra - riktigt bra faktiskt!

1 kommentar: