lördag 9 januari 2010

fan.

Är irriterad, fan också.
Ett bra lov får inte sluta med att jag sitter och tjurar! Det är inte så det ska vara.
Men blir bara så jävla arg ibland, och nu påverkar det alla smågrejer, vilket kommer göra att jag kommer bli jävligt otrevlig mot någon stackars själ imorgon för att avreagera mig!
SÅ nu vet ni det.

Just nu är jag dock lugn, sitter och funderar på om jag ska ut imorgon. Hade det inte varit sibiriskt klimat ute så man ständigt undrar om ens fötter är kvar och undrar om man faktiskt lever eller inte så fort man går ut så hade ju utgång varit ett alternativ.
Nej jag är så bitter att jag super hemma hos mig imorgon, kom om ni vill !

GRATTIS JULIA JOHANSSON OCH CHRISTOFFER SALTBERG !

1 kommentar:

  1. inte vara bitter väl.. :) fast ibland är det svårt att förneka. tack för varningen iaf ;P haha naw ha de så kul hemma ikväll då om du inte ångrar dej, isf ses vi nog på hc ^^

    SvaraRadera