måndag 8 februari 2010

lov!!! eller?

Har lov nu, eller projektvecka är det väl. Vi ska träffa Glenn Hysén och förrutom det blir det inte mycket mer att göra, sp-fest möjligtvis, inte för fel det inte.
Just nu väntar jag på JP, vi ska gibba tv-spel heeeela dagen, call of duty 8-| ....
Annars händer det inte mycket i livet, jag menar, det är ju trots allt åmål vi pratar om? Jo, jag har hittat en jättebra musiktjänst (www.grooveshark.com) och blivit BESATT av mästarnas mästare (Patrik Sjöberg vs Stefan Holm <3). En till sak om mästarnas mästare, Stefan Holm envisas om att han är bättre än vad patrik sjöberg var för att han hoppade mer hopp över 2.30 i sin karriär, medans sjöberg hoppade 2.42 vilket lille stefan aldrig har gjort. Förstår inte att han bara inte kan förstå att han inte hade samma talang som sjöberg hade? Jag menar, killen med 10 cm kuk går ju inte fram till den med 30 cm och säger "ah, men jag får stånd oftare, och det är väl det som räknas?" ... Nej för att citera Patrik Sjöberg, min nya hjälte "Det heter höjdhopp, inte jämnhopp."


finns det något jag hatar så är det att få reda på saker via facebook.. du kunde i alla fall sagt till.

2 kommentarer:

  1. gött är det, trots att jag & annis inte har så himla ledigt.. men det är iaf lite roligare än skolan att va i en tredjeklass på södra & leka & sånt! glenn hysén, fränt :) jaa, hoppas på sp-fest iaf1 sj-stugan blir det kanske men har du förresten någon bra idé om hur vi gör med musik? :O ååh, grooveshark fixade min bästaste pappsi åt mig för ett x antal månader sen.. eller hur äre grymt? :) jaaa, i matchen patrik sjöholm vs. stefan holm är ju putte sjöis lätt the winner! fin liknelse du gjorde också.. haha :P

    SvaraRadera
  2. häj erik. jag saknar dig!

    SvaraRadera